fb

E-SHOP OBJEDNÁVKY
Po-Pá 9-18 h

NÁKUPNÍ KOŠÍK

U Habakuka - největší prodejce rybářských potřeb a Kaprařská speciálka U Habakuka.

/Naše akce a výpravy

WCC 9. - 17. září 2016

Publikováno: 01.01.2020 • 08:00:00

Zdravíme z WCC na Mušově...

Pochodem týmů s bubeníky v čele, začal zahajovací ceremoniál 18 ročníku WCC v areálu kempu Merkur v Pasohlávkách. Průvod došel až do amfiteátru, kde proběhlo losování míst

Zásluhou Martina nám los celkem přál a teď uvidíme, jestli bude štěstíčko na naší straně i při lovu.

Budeme rádi pokud nám budete fandit a my se samozřejmě budeme snažit, co nejlépe reprezentovat a dosáhnout co nejlepšího výsledku.

Tak už to začalo. 14.00

Po kontrole vybavení lodě a kontrole certifikace záchraných vest vyrazil Martin s Kájou na vodu vyhledat nějaká dobrá místa, tak uvidíme. Jako všichni kdo jezdíme na ryby, tak i my jsme zatím plni optimismu. Je tu opravdu hrozné horko. Zavážíme poslední, 20.00hod

První ryba.

Tak máme první úlovek, ale nemáme kdo by nám ho zvážil. Kája Karel Nikl ml. zdolal v 1.50. hod, tak cca. 10 kilo šupíka. Náš rozhodčí ani za hodinu a 10 volání nezvedl telefon. Ani další čísla nereagují. Jel jsem na místo našeho marshala a tam taky nikdo. Asi jsou ve sklípku. Budeme to zkoušet. Dobrou noc.

Makáme. Martin Habakuk Hrdý zdolal druhou naší rybu tak 10 kilo a při jeho zdolávání, když jsme mu s Kájou na břehu drželi palce , tak se rozjel Kájovi a ze břehu zdolal přez dvě vázky naší zatím největší rybu, tak 14 kilíček. Vlezl jsem do vody oblečenej, aby jsme náhodou o něj nepřišli, ale vzhledem k počasí, tak i plné kapsy zítra určitě uschnou. Hlavně, že je venku a máme první tři bodované ryby. Teď jim dám malého Jamesona za splnění úkolu prvního dne a už se můžeme přiznat, že jsme byli určitě poslední kdo zavážel. První jsme zavezli až v 19.15 a čtvrtý až v 20.00, ale testování uzlů na montážích a jejich předěláválí se vyplatilo. Je 5.00 a opět zavezeno, tak snad ještě něco pípne.

Další jízda 6,30. Po vykotvičkování pouštíme zpět tak 7.50 hezkého šupíka. Kája to dává z jednoho místa, Martin čeká se dvěma 32 za sebou na mamuta. Máme čas tak uvidíme, ale potřebujem navýšit váhu.

A další kapr Martin Habakuk Hrdý ,ale jen 6.50. A konečně přijeli rozhodčí a tak toto je první oficiální váha. Jdeme konečně vážit naše ryby, které jsme zasakovali. Ty váhy které jsem psal v noci byly samozřejmě odhadem a tak teď máme potvrzeno 8.30 + 9.80 + 12.20 a zatím průběžné první místo. Přijel anglický štáb na rozhovor a hned po skončení se Kájovi rozjel levý prut. Takže on line záběr a zdolávání a 7.30. Když jsme skončily s focením, tak se rozjel Martinovi, ale nástražák tak max 5kilo. Martin to po zdolání hned položil, pár fotek a hned další jízda, ale vypadá to, že tady vypustili sortu od 5ti di 6ti kil. Všechny pruty ve vodě je 11.45 a tak se jdeme konečně nasnídat.
Tak jen 6.20 nástražák, a opravdu teď jsme si dali jeden rolík se sýrem a anglickou, Martin dojedl rohlík a jel pro dvanáctého.

Tak zase nepočítanej, jen 6.50. Jedeme dál, oni příjdou

Snídaně nebude, Martin Habakuk Hrdý jel pro dalšího s číslem 11.
Odpoledne bylo ve znamení návštěv a při nich Martin Habakuk Hrdý vyndal jednoho a zase malého, Kája měl tři jízdy a Martin ještě dvě. Bohužel vše ztracené tedy vypnuté. Podvečer a večer byl přípravou na noc. Doufáme, že bude jako včera.
Tak nashledanou.
19.30hod. Francouzi z 62 na nás podali protest. Prý zavážíme za Bóje. Tak jsme museli ukázat místo položení nástrahy.GPS ukázala 275metů.
Byly jsme v pohodě, protože jsme před bojí, která označuje sektory.
Konečně došla zpráva, že u závory je auto s dipama, bustrama a obalovačkama z Kolína, tedy věcma, které se nám někde ztratily při dodání věcí na závody a tak už mohou kluci konečně vylepšit kaprům nástrahy. 23.30hod a Martin vyrazil k závoře.
23.45hod záběr a Kája vyráží.První a snad né poslední záběr dnešní noci. Krásný šupík jej odtáhl asi 250m od krmného místa. Dřina se vyplatila a 10.40 je na břehu. Martin je pryč, ale musíme se fotit a tak jen já s Kájou. Chvilku debata a 00.52 hod Kája jede. Klesli jsme na 4místo tak to musíme zvrátit, ale bude to těžší a těžší. Potřebujem těžkou rybu. Rychle píšu než přijede. Martin čeká u břehu.
01.30hod Bodovaná 10.30kg. Čekáme na koně
02.10 Další na břehu, ale jen 10.10kg škoda, ale nechtělo se mu.Kája další bod.
Tak ten druhý příspěvek byl omyl. Už u toho spím.
Tak za noc 5 ryb a tři vázky které byly bez ryby. Teď v 8hod Kája další 9.60kg a to jsme si mysleli, že dobrej. Klame to. ˇA za dalším jede Martin. Kája mu říkal, aby se bez dvacky nevracel, tak tu asi zůstanu s Kájou sám :-))

Už je tam půl hodiny a pořád kotvičkuje,že by konečně ?

Jo samozřejmě víme o velkým Kájovi a máme velkou radost,že když jsme to neudrželi, tak češi pořád vedou a Kájovi to moc přejeme. V noci dostal žlutou český tým vlevo od nás, prý vyváželi daleko. Teď si stěžovali Holanďani. U nich sedí marshalové v družném rozhovoru, ale asi to podle GPS byla pravda. Ta technika je někdy dobrá a někdy svinstvo. Možná si mysleli, že je nikdo nevidí.

Další záběr Kája, ale protože byl Martin na vodě tak se to zkusilo ze břehu a po třiceti metrech vázka. Martin bohužel přetrhl kotvičkou olověnku, ale už tam prý nic necítil. Jedem dál věříme.

14.30hod Tak nás zase kontrolovaly a nechápou, že nám to tak jezdí. Nelíbí se jim, že po zdolání vyhakujem ryby hned a pouštíme. Správně by jsme je měli dovézt ke břehu, ale v tom horku je to pro rybu špatný a tak jsme si to s maršálama vyřikali a vše je ok. Musíme všechny ryby přivézt ke břehu a pak teprve zavážet, aby se vyloučilo havně v noci, že to někdo zaveze 500 metrů. V tom mají pravdu.

Tak neví už ani kolik jich máme,ale s těma dvěma odpoledne a Konečně bodovaná ryba 13.60 kilo nás poslala na 5tý místo, ale to se ještě bude měnit. Teď probíhají přípravy na večer. Nové předvazy a nové montáže. Měníme vzdálenosti koulí od háčku. To přece musí přijít. tak jsme teď dělali rekapitulaci dne a Kája 3 z toho jeden do vázky a Martin 2 z toho jeden do vázky. Máme malý koule. Třicítky berou jak nic osmikiláči a tak se začali dělat vláčky. Jde se převážet, aby tam byl večer klid

Celý tento závod beru já i Kája s Martinem jako ukázku toho, že i v naší malinkej republice je spousta výbornejch kaprařů a i výrobců koulí, že nejsme pralesní liga jak si o nás Holanďani, Francouzi a hlavně Angličané myslí, že umíme nachytat bez podvádění, ať si dávají protesty jak chtějí a když jim dokážeš, že jsme srdcaři a hrajem čestně, tak se ti omluví a myslím, že zrovna náš tým začali brát velmi vážně a do našeho sektoru už smí jen hlavní maršál a dva k nám přidělení.Situace se uklidnila a při průjezdu vedení nám už zvedají palce s úsměvem. Okolo nás mají pár ryb a nechápou co tu děláme. Tak jen pro vysvětlení situace negativistům. Někteří to zkusili a ostatní to můžete přště zkusit. Myslím, že je dobré bojovat pod naší vlajou i když jsou při tom nějaké útrapy.

Pořád do deseti Kája dva a Martin jednoho a jednu vázku a jeden vyplej.Doháníme spánek každá chvika dobrá, .:-))

Je sice už skoro už poledne a teprve se dostávám ke psaní. Smůla nás provází. Tři těžký ryby do vázky. Škoda, oni vědí kde je les a za kterým stromem je bezpečno. Musíme to zlomit.

Začal foukat, tak teď to začne být zajímavé. Všechno kotvíme, snad nebude zákaz vyjíždění na vodu. Jdeme obědvat.

Martin boduje. 23.30hod Šupík 19.00Kg Jsme zas ve hře. Kluci zavážej. Věříme, že se ještě zlepšíme, ale nejsme tu sami co věří.
Tak pojeď BIG MAMA :-))

Další naděje se ropzlynula. Kluci po půl hodině přivezli zase 9 kilo. Je zavezeno, tak doufáme v dalšího. Na bednu nám moc nezbývá, ale i takto by to bylo krásný.

Dva vypnutý Jedna vázka a teď zase Krásná jízda s výsledkem 8-9 kilo. No nic ještě je čas.

Konečně velká ryba. Zrovna přijel natáčecí štáb, když přišel záběr. Nastarovali Dron a začali natáčet..Dron letěl nad klukama asi 350 metrů od břehu. Cestou snímal kotvičkování. Celou dobu jsem to sledoval na monitoru. Kapr vyjel na volnou vodu a vše vypadolo úžasně a při druhém zapupování PRÁSK. Ustřelenej návazec pod převlečkou obratlíku. Kluci seděli na vodě jak opařený.
No a to je celý. Tak zas příště, protože víme, že bude.

Klid před bouří, dusno jak sviňa a snad také záběrovou. Tak jsem se to snažil spočítat podle záznamů a vypadá to tak 29 nebo 30 kaprů. Většinou 6-9kilo a pár 10kiláčků. Člověk si to číslo neuvědomuje, když tu sedí a pořád něco dělá, ale že je ta rybařina krásná i když je to dřina.
Baví nás to.

Hele, tak jsem jednu noc počítal dvakrát, tak jen 29 nebo 30. No stane se. To nebyl úmysl, ale přehřátej softwer. :-))

A je dobojováno. Celkem jsme za dnešní noc vydolovali z vody 8 kaprů mezi 8 - 12 kilo, ani jeden ztracený, ale jen tam nebyl ten správný, kterého jsme potřebovali do soutěže. Všem moc děkujem za obrovskou podporu během závodu, kde jsme ani mi sami nedoufali, že uděláme takový výsledek. To hecování na počátku je hezké, ale pak to ještě proměnit v alespoň trochu slušný výsledek je moc těžké. Záleží na štěstí při losování, díky Martinovi, může se změnit vítr, aby se podařilo vytypovat krmná místa a nemusel je člověk měnit, aby se zvolila správná velikost koulí a která jim bude chutnat a vychytat montáž a pak, aby bylo ještě štěstí při zdolávání a aby ryba nešla do vázky. A v tom všem jsme měli štěstí. Nachytali jsme jednoznačně největší počet ryb, ale to nestačilo na vítězství.

Je to, když vám ostatní soupeři z jiných států i češi blahopřejí a říkají vám vicemistři, ale nějak nám to nedochází a dlouho asi nebude a možná si to člověk asi uvědomí až s odstupem.

A tak.

Jsme 2 v soutěži sekorů.

Jsme 2 v soutěži týmů. ( Musí být vždy dva týmy, kterým se sečtou váhy a tak jsme byly pod hlavičkou Carp´ R´us).

A jako samostatný tým jsme byli za naši firmu Rybářských potřeb u Habakuka a v této soutěži

jsme skončili na 8 místě a to je pro nás při tak velké soutěži krásná třešnička na dortíííčku.

O této soutěži byla napsána spousta komentářů. Měli by jsme se soustředit na podstatu věci, proč děláme tento koníček. Protože nás baví. I ti, kteří psali negativa, ať už to bylo z jakéhokoliv důvodu jdou k vodě a vědí, že tam přijde ten porybný, kterého nemáte rádi. Přesto tam sedíte a čekáte až přijde. Jste členem organizace ve které máte spoustu zákazů, děláte brigády a ty starý dědkové vás se .ou a nemáte je rádi, ale jste v ní protože máte rádi rybařinu. Přece nezáleží jaký je prezident majitel továrny nebo předseda vaší organizace, proto se přeci rybáři nestěhují jinam. Jezdíme pořád k vodě i když vím , že mi zase v noci zbudí a budou kontrolovat.

Chodili za námi lidé a říkali, jak je možné, že můžeme chytat non stop, že je to uplacené, ale na závodech aut třeba ve Zlíně se také jezdí rychle v obci i mimo ni a to se jim líbí, tam neprotestují. Myslím že by to chtělo více tolerance jeden ke druhému a přát, když se někdo snaží něco dokázat a pod naší společnou vlajkou a bojuje o vítězství ve fotbale, hokeji a nebo naší rybařině, kterou máme rádi.

Ještě jednou děkujem těm co fandili i těm co to sledovali z důvodů, že se něco pokazí a budou mít zase co psát. Alespoň nás sledovali a i když si to nepřipouští, tak jejich zvědavost byla větší než ta zášť. Přeci když nemám rád seriály v TV tak to vůbec nezapínám. Svatá pravda velebnosti, že jo.

Tak a teď všechno zase zbalit, naložit dát si sprchu a na vyhlášení výsledků.

Zdraví vás tým ve složení, Martin Habakuk Hrdý, Kája Nikl mladší a já Jirka Habakuk Hrdý a těšíme se na setkání s vámi u vody a nebo letos na veletrhu 18-20.11. v Praze Holešovicích, na jaře v Brně a Praze Letňanech, možná i v Trenčíně a nebo v našich obchodech Rybářských potřeb u Habakuka.

Ať se Vám všem daří. A vohlý pruty všem.

Jirka Habakuk Hrdý

Tak jsme doma a ještě doplním pár informací ze slavnostního vyhlášení. Chybou rozhodčích se stalo, že tým Rakouska neměl zapsanou jednu rybu. Nám oznámili, že jsme vítězové sektoru a celkově na 8 místě. Vyhlásili nás a na jevišti jsme přebrali ceny za sektor a po půl hodině za námi přišli, že se stala chyba a tak jsme ji ceny najevišti předali a poblahopřáli k úspěchu. Dnes jsme se dozvěděli že jsme na celkovém 10 místě. I tak jsme velmi spokojeni, být v první desítce je bomba. Měli v tom trochu chaos. Když to beru z pohledu účastníka, tak je to opradu velký zážitek být účastníkem takové akce i když je to velká dřina. Zítra přidám nějaké fotky a videa z celé akce

Martin Habakuk Hrdý, Karel Nikl a Jiří Habakuk Hrdý

Na Roudné 39, 301 00 Plzeň

Tel: 774 075 222

PROVOZOVATEL

Rybářské potřeby U Habakuka s.r.o.

Krokova 983

33701 Rokycany

Česká republika

IČ: 17057426

PŘIHLÁŠENÍ K ODBĚRU NEWSLETTERŮ

Zadáním Vaší e-mailové adresy a kliknutím na tlačítko Odeslat vyjadřujete svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení na uvedenou e-mailovou adresu a souhlas se zněním dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

© 2024 Rybářské potřeby U Habakuka s.r.o.